Festivak 20 en 21 Januari 2010
Festivak 13de editie

Festivak, dé vakbeurs voor de totale publieksevenementenbranche zal plaatsvinden op 20 en 21 januari 2010 in de Brabanthallen te 's-Hertogenbosch. Deze vakbeurs voor de evenementenbranche presenteert een variëteit aan toeleveranciers van onder andere tenten, tribunes, locaties, show equipment, toegangscontrolesystemen, decors, mediapartners, cateraars, attractieverhuur, security, outdoor activiteiten, etc.. Als exposant krijgt u de kans om uw product en/of dienst te presenteren in een zeer aangename ambiance waar de evenementenbranche gedurende twee dagen bij elkaar wordt gebracht.

De bezoeker kan zich verheugen op een breed en actueel aanbod waardoor hij zich goed kan laten informeren over de producten en diensten die voor hem van toepassing zijn.

EXPOSANTENPROFIEL
Toeleverancier en/of dienstverlenend bedrijf op het gebied van:

  • Infrastructurele voorzieningen en aanpassingen zoals: wateraanleg, elektra, laad en-losmaterialen, afvalverwerking, klimaatbeheersing en telecom
  • Facilitaire voorzieningen zoals: tenten, tribunes, hekwerken, toiletten, kantoorunits en standbouw
  • Evenementenservices van brouwerijen
  • Drankenindustrie
  • Catering zoals: food & beverage, fun food en backstagecatering
  • Dienstverlening en organisatie zoals: drukkerijen, geldtransport, vervoer, parkeerbeheer, beveiliging, bewaking, logistieke begeleiding, verzekering, automatisering, organisatiebureaus, incentive- en evenementenbureaus.
  • Showequipment zoals: podia, laser, licht- en geluidstechniek en special effects.
  • Accommodaties en locaties
  • Attractieverhuur zoals: kermis- en funattracties en outdooractiviteiten
  • Merchandising en premiums
  • Outdooradvertising
  • Milieuzaken
PROMOTIE Om uw deelname aan Festivak tot een succes te maken wordt deze ondersteund door een uitgebreide, zeer gerichte promotie campagne. Onder andere:
  • Persoonlijke uitnodigingen naar (toekomstige) organisatoren in Nederland, België, Engeland en Duitsland
  • Uitgebreide beursspecial, inclusief bedrijfsnamen van alle deelnemers
  • Opname van deelnemerslijst in diverse toonaangevende vakbladen
  • Advertenties en redactionele aandacht in vakbladen van andere relevante publicaties
  • Banners, advertenties en redactionele aandacht op relevante websites
  • De Festivakwebsite en nieuwsbrief
  • E-mailcampagne onder relevante, zakelijke adressen
  • Joint promotions met exposanten
BEZOEKERSPROFIEL
  • Beslissers op het gebied van totale evenementenverzorging en de entertainmentindustrie
  • Organisatoren van o.a. festivals, sport, culinaire en culturele evenementen, concerten, stedelijke muziekfeesten en braderieen
  • Vertegenwoordigers van publieke organisaties en gemeentelijke instellingen
  • Marketing- en communicatiebureaus
  • Eventmanagers
  • Sportservicebureaus
  • Verenigingen zoals: personeelsverenigingen, culturele verenigingen, sportverenigingen, etc..
  • Horeca exploitanten
PRIJZEN VOOR DEELNAME AAN FESTIVAK 2010
  • Standoppervlakte, prijs per vierkante meter bedraagt € 125,- . (Minimale afname 15m²)
  • Systeembouw per m²: € 60,- Dit houdt in: zwartkleurige wanden met een hoogte van 2,50 meter, verlichting, tapijt, schoonmaak stand, frieslijstbelettering en één elektra-aansluiting 3kw/220v
  • (Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW)
DE FESTIVAK SITE
Vanaf het moment van inschrijving zal uw bedrijfsnaam geplaatst worden op de Festivak site. Er bestaat dan tevens de mogelijkheid een link te maken naar uw eigen website. Uw site wordt dan gelinkt tot 1 februari 2010. De kosten van de link bedragen € 65,- excl. BTW. Indien u hiervan gebruik wenst te maken, kunt u dat aangeven op het inschrijfformulier.

Voor meer informatie over Festivak, meld u dan hier aan voor de nieuwsbrief

Bezoek Festivak 2010, registreer u hier als bezoeker